گنجه شیرینی

منم و خودم و جهانم

پیچیدگی

مری جوابت :)

گاهی اوقات همین که ذهنت گولت میزنه به ضررته. مطمئنن توی این مورد اینکه من بدونم بالاخره افسرده ام یا نه بیشتر به نفع منه تا اینکه یه جایی این وسط تو یه برزخ باشم. اگه نباشم که خدا رو شکر ولی اگه باشم اون وقت باید تغییرش بدم. ذهن من در برابر تغییر فوق العاده مقاومت میکنه و این مقاومت رو اینجوری نشون میده که منو گول بزنه تا فک کنم چقد همه چیز خوبه درحالی که همین ذهن من داره از درون می پاشه ایا این محافظت کردنه؟ گاهی اوقات درسته ولی نه همیشه.

مشکلی بزرگ تری هم که با اون جمله دارم اینه که کاملا از نظر زیستس درسته، تو هیچ وقت توانایی درک سازوکار مغز رو نداری چون مغز در حدی نیست که خودش رو بشناسه باید پیچیده تر باشه و وقتی پیچیده تر یا پیشرفته تر شد دوباره شناختش غیر ممکن میشه. همینطوری میچرخه.
ولی ذهن به نظرم متفاوته. تو میتونی منحصرن ذهن خودت رو بشناسی نه مال دیگران رو. ولی میتونی بفهمی چیه که من فکر میکنم چیزیه جدا از من.
با بررسی های سطحی ای که روت انجام دادم بعید میدونم افسرده باشی...  نگران نباش جانم:)     
ممنون.
ولی من هنوزم نگرانم :)
😂😂😂😂😂😂😂اقا اومدم یه بحث فلسفی عمیق راه بندازم کامنت نرگسو دیدم منفجر شدم

ببین مندی دیدی یه دارو حالتو خوب میکنه ولی عوارض جانبیم داره تقریبا این قضیه ی مغز وبه اصطلاح گول خوردن از مغزم همینه .اون محافظت کردنه انقد قویه که عوارضش مثل مثال تو ناچیزه دربرابرش
مطمعنم خودمم نمیدونم همه ی اینا چه ربطی به هم داره یه قضیه و بحث خیلی خیلی بزرگه و نیازمند یه بحث جدیه 😍
همچنان تاکید میکنم دارم در مورد ذهن صحبت میکنم.
و امیدوارم فردا امتحانت رو زود بدی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan