گنجه شیرینی

منم و خودم و جهانم

انارشیسم

سخته که یه روزم شده خود انارشیستت رو سرکوب کنی که بتونی به کتابب دینی سوم دبیرستان باور داشته باشی. اما حالا یه تجربه جدید دارم و عقاید انارشیستیم قویتر شده :)


انارشیسم من یه انارشیسم کاملا مذهبیه و از این لحاظ با تولستوی موافقم هرچند از نوع اسلامی :)


به نظرم اگه به جای آنارشیست أنارشیست بود منم بهش ایمان میوردم😂😂😂
نفهمیدم :|
ببین این قضیه ی انارشیسم ،آنارشیسم خونده میشه حالا من میگم اگه أنار شیسم بود(انار میوه ای سرخ فام است با طعمی بهشتی که آن را دان (نه به معنی دانلود) کرده!!و با گلپر نمک نوش جان میفرمایید)یعنی صرفا به خاطر داشتن أنار توش من هم بهش ایمان میوردم و میگفتم که منم باهاش موافقم افتاد؟
فهمیدم :) همینطوری هم بهش ایمان بیار چیزه خوبیه 
کلا دوست ندارم در مورد حرف بزنم ولی چون تو موافقی منم اعتراضی ندارم.
چی بگم خوب؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan