گنجه شیرینی

منم و خودم و جهانم

پنهانیت

میخواستم خاطره بنویسم اول، ولی مارا چه به خاطره که اصن بلد نیستم تعریف کنم.

حقیقتش الان تصویر برام یه خرده تاخیر داره که مال بی خوابیه. یعنی اول سایه انگشتم میره کلید بعد بعد خود انگشتم. 

یعنی اینکه حالم خوش نیس. دو شبه نخوابیدم مثه ادم.

دیشبم عوض اینکه به زبان فک کنم داشتم به اندیشه خوندن خواهر گرامی گوش می دادم. و یه تیکه اش جالب بود "دانشمندان عقیده دارند حتی اگر خدایی وجود نداشته باشد باید انرا به عنوان یک حقیقت در جامعه به وجود اورد تا انرا به نظم رساند" 

من هذا الباب گوش کنید اهنگ Smoke and Mirror گروه Imagine Dragons را و ایمان بیاورید.

پ.ن. میدونم عنوان غلطه ولی قشنگه (:

دهههههه مگ اینترنت بی زبونمو گذاشتم پای این آهنگ تهشم خوشم نیومد:((  

عه خو چرا؟ مینوشتی خاطرت رو مستفیض شیم
حوصلم نیومد :)
خوبه که
قالبتم خیلی قشنگه
چشات قشنگ می بینه :)
به نظر من که خوبه هم اهنگ هم عنوان هم قالبت
چشمای تو هم قشنگ میبینه. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan