گنجه شیرینی

منم و خودم و جهانم

حقیقت

الان که نظرای پست قبل رو خوندم این فکر به نظرم اومد. 

چه باعث میشه به دیگران اعتماد کنیم؟

من لزومن حقیقت رو نمیگم که تا حد ممکن سعی میکنم حقیقت رو بپوشونم. نه فقط من که همه ادما اینطورین. اصن رمز برای پنهان کردن درست شده. تفاوت فقط در اون حقیقتی که پنهانش میکنیم. یه نفر اطلاعات مالیش رو پنهان میکنه، یه نفر دوست دختر/پسراشو از زن/شوهرش. و یه نفرم خودش رو. 

هیچ کسی وجود نداره که چیزی رو پنهان نکنه.

چی باعث میشه که فک کنین من حقیقت رو میگم؟ حتی تو پستای این وبلاگ؟

لازم نیست که حقیقتو بگی تا ما بخوایم بشناسیمت
چرا لازمه :)
ادما دوست دارن اون چیزی که می شنون رو واقعیت بدونن
جدا از پستت من فکر می کنم هر کی یه دلیلی برای پنهان کردن داره اگه اونو پنهان نکنه دلیلش به _ _ میره
دقیقا :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan