گنجه شیرینی

منم و خودم و جهانم

قلمبه خاله (:

معرفیتون میکنم به امیروی خودم.

فقط نخورینش :) مانیتور جلوتونه





میخوام بفرستمش مدل شه (:

ای جـــــــــــــــونم!!!
جیگر منه این.
مال خودمه.
(:
خدا حفظش کنه
عکس اخری انگار خودش سلفی گرفته :)

ایشالا...
(:
جانم    
الهی بگردم.... فینگیلی   
یکمی هم شبیهته ها
اره دیگه حلال زاده است. منتها دایی نداشته برده به خالش (:
ای جوووووووووووون
مهدیه اگه دم دسته یه گاز بگیرش
منم میییییییییییی خوام 
دلت بسوزه (:
نه تنها دلم بلکه کونم هم می سوزه
:|
سه شنبه ۲۲ دی ۹۴ , ۲۰:۴۱ مــــــــ. یــ.مــ
:-*
مااااشااالااا
چشم نخوره ایشالااااا (:
شنبه ۲۶ دی ۹۴ , ۲۲:۳۹ عرفـــــ ـــان
چه با مزه س :)
من خاله اشم دیگه.
خدا حفظش کنه
انشالله
ای جووووووونم ماشالا چ بزرگ شده
حتما بفرس مدل شه :))
:))
چه خوردنیه 
چشاشوووووووووووووووو
:)
ووییی نگاش کن چیشاشو نیگا اخهههههه کپلک 😍😍😍عین خواهر زاده خودم دوسش دارم 😁😘ایشالا همیشه سالم و خوچحال باشه این فندق😍😍😍
هه هه دلت بسوزه ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan