گنجه شیرینی

منم و خودم و جهانم

خوشتیپ خاله :)

و بار دیگر

معرفی میکنم

امیرعباس

قلمبه خاله :)



ای خوووودااا اینو نگااا.فندق سلاممم😘😍
شاید این هفته نیان خونمون.
دعا کن زودی بیاد (:
ای جاننننننننننننننننننننننم
:)
عه! جیگر عمو رو نیگا:دی     
اصولا من ب بچه ها حس عمویانه دارم آخه 
عمویانه :)
من احساس داییانه بهش دارم.
فدات عسل
هر چی خدا تو خلقت تو اشتباه داشته با وجود امیر عباس جبران شده
:|
(:
ای جووووووونمممممم
الکی نازش نکنین عزیز دل خودمه به هیشکی هم نمی دمش!

:|
آخییییی عزیزمممم
:)
خدا حفظش کنه :)
ایشالا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan