گنجه شیرینی

منم و خودم و جهانم

نقیضه

چن وقته دارم فک میکنم. چطور همچین عقایدی دارم؟ چطور چنین چیزهایی رو پذیرفته ام؟چقدر میتونم خودمو تو دسته هایی بذارم که ادما برای خودشون درست کردن؟
میدونم که مذهبیم. بیشتر از اون چیزی که به نظر بیاد. اما میدونم که انارشیست هم هستم. میدونم که میتونستم کمونیست یا ناسیونال سوسیالیست باشم، فقط جا و مکان اشتباهی متولد شدم.
میدونم که به اختیار عقیده دارم. اما به جبر هم معتقدم.
میدونم که خدا رو میشناسم. اما نمیدونم چیه! 
حتی نمیدونم مطلقن کدومشون رو قبول دارم؟
و حالا که میخوام بنویسم همه چیز فرار میکنه...
نقیضه ایم من در این دو عالم.
ماهام دست کمی از تو نداریم.و در ضمن همین دو عالم گفتن عمق اعتقاداتت رو نشون میده:)
خسته ام
به قول خودت :)
:|

قالبت خیلی خوبه برو بمیر

چه خبره این همه فرستادی

:)
تا عید داری دیگه
الان رفتم لینکا رو با دقت دیدم می گم بد نیست لینک فیلمای قرن آخیرو بفرستیا 1975 آخه
مهم فیلمه، نه سال تولیدش.
شک اولین مرحله یقینه اما به شرط اینکه بری دنبال جواب سوالات.که اگه نری میشه شبهه،و شبهه خیلی مخربه.
یه چی بگم؟یکم قران بخون با معنی:)
حتمن. امیدوارم کمک کنه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan