گنجه شیرینی

منم و خودم و جهانم

تولد

روز تولد همیشه باید خوب باشه. بدون استثنا.


امروز یه نفرو کشتم، توی دو صفحه و حتی خودمم ناراحت شدم.


امروز راب استارک هم مرد برای بار دوم و اینبار تصویری، حقیقتن تصویر تاثیر گذارتر از کلماته، اما اگه با اون کلمات راب رو نمیشناختم، اینقدر بهت زده نمیشدم. توی کتاب راب شمایل قدیس واری داره که همیشه از دور توصیف میشه، اما توی فیلم راب هیچ چیزی بیشتر باقی شورشی ها نیس و واقعن از زنش متنفرم، تو کتاب خیلی بهتر بود. مثل همشون، و همون کارا رو میکنه. دیدن مرگ راب کتاب بود که ناراحتم کرد.

اما نکته جالب اینجاست که جافری به همون چندش اوریه و بیچاره تیون (:


ارتیمانی هم صحیح و سالم رسید خونه، و این فقط یه تشابه اسمیه ^_^ ارتیمانی گیاه خوش تیپیه که نرگس برای تولدم اورد. هر چند نیمچه جشنمان افتاد برای فردا که جناب امیرعباس میاد و افتخار اشنایی با عمه قوری، هدیه مریم، رو پیدا میکنه. 


فردا باید برم ازمایش بدم، میترسم یه خرده و ته دلم میخوام یه چیزیم باشه نمیدونم چرا ولی دله دیگه  دس خود ادم نیس:)


گفتم به عنوان هدیه تولد از لباسای سیرکل شاپ میخوام، هر چند فعلن بستس ولی تا عید شاید جور شد و برام گرفتن. طرح جدید هم میخوان بزنن و شاید یکیش انقد قشنگ باشه که دیگه همشونو نخوام ^_^


روز تولد همیشه باید خوب باشه. بدون استثنا.

اما لزومن یه روز معمولی هم هست و روز های معمولی فقط معمولین، نه خوب و نه بد.

ارتیمانی😍😍خیلی خوب بود.بزرگ شد ازت قلمشو میگیرم 😂😂
نترس ایشالیه چیزیت هست😂😂😂😂😂😂
عمه قوری😂😂😂😂
خوش به حالت.من هدیه امسالم رو خودم انتخاب نکردم.

شکلکات نمیاد ^_^
ایشالا ^_^
اگه برام بگیرن ^_^ یه بار دیدی کلن نگرفتن (:
بیشترش خنده بود دوتای اول از این چش قلبا بود
(خنده)(خنده)
:)
باید برم یه آرتیمانی برای خودم بخرم  

آزمایش چی شد؟ 
جواب نیومده هنوز
فقط امیدوارم با نتیجه آزمایش مادر شدنت بهت تبریک نگیم:)
_|__
خوش به حالت
ارتیمانیت چه شلکیه؟
عمه قوریت چه شلکیه؟
به منم  سر بزن عزیزم :*
چجوری؟
سایت که نذاشتی
وای خدااا جوابت به انسیه عاااالی بود:))   

:)
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۹۴ , ۲۰:۳۱ مــــــــ. یــ.مــ
از همین الان میدونم که تابستون یه کتاب خوب واسه خوندن دارم:)
:)
کجایی مهدیه؟ پیدات نیس
بند خونه تکونی (:
قاتل (:
نظر لطفته
نفهمیدم چی گفتی. پس گلشر بود.
فازت؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan