گنجه شیرینی

منم و خودم و جهانم

معرفی

بالاخره اغفال شدم (:
اومدم و امیدوارم این وبلاگ پر برکت باشه. 

سقوط (V 2.0) فعلن مقدمه بخش یکش تو وب هست. یه کم درگیر امتحانامم ولی سعی میکنم تند تند بنویسم :) دعا کنین برام

تا اینجا که از بیان خوشمان امد. قالبای قشنگی هم پیدا کردم :)

معرفی شونصد هزار و هفتاد و ششمین وبلاگم :|

foximarn
بهههه بهههه ...
آقا مبارکههه...
ما منتظر داستان هم هستیم فقط تو رو جان خودت در حد فهم مستمع و خواننده بنویس:) ما دارای سطح پایینی از سواد اجتماعی ادبی فلسفی هستیم خیلی سر در نمیاریم از متنا ی ثقیل
بذار برم جلو حالا :|
يكشنبه ۲۲ آذر ۹۴ , ۲۲:۱۸ عرفـــــ ـــان
اوه اوه نویسنده ها ام دارن واردِ بیان شدن !
کم کم من باید جمع کنم برم 
.cm-emoticon { width: 20px; }
نویسنده چیه بابا :|
من هنوز تو دبیرستانم موندم.

خوش امدی

 میبینم که باالاخره نرگس اغفالت کرد.

زیرنویس Maze Runner The Scorch Trialsفردا بیار ،دانلودش کردم .

در ضمن زیر نویس  Prometheus هم بیار.

گفته باشم زیر نویسا رو نیاری فیلمو بهت نمیدم.

فیلم رو بده با زیرنویس بت بر میگردونم :)
یکش رو نگرفتی
های مندی ورودت به بیان تبریک باد😂😂
ممنون
می گیرم
ممنون :)
سلام 
اگه دوست داشتید وبلاگ های هم رو دنبال کنیم :)
+ امضا صآب خونه
دنبالید
بیان خیلیـ خوبه ترکش نکنید :|
هنو جا داری:)
من از دوسال پیش تاحالا دوازده تا وبلاگ ساختم:))
نه هنوز به این رکورد نرسیدم
سلام :) داستان دوس :| زود بذا خو :|
وب خودت و ابجیت با هم خوشملن :|
تعریف کردم :|
ممنون. درگیر عید بودم اگه خدا بخواد هم چشم زود میذارم :)
مبارک باشه بی صبرانه منتظریم
ممنون
سلام
اولا ک خوش اومدید
دومأ خوشحال میشم همو دنبال کنیم :)
منم یک داستانی رو شروع کردم و الآن فصل اولش تموم شده :)
دوست داشتید بیایید بخونید و نظرتونو بدید.خوشحال میشم :)
منتظر داستانتون هم هستم :)
:) تا 6 فصل نوشتم 
4 روز زود تر از خواهر به بیان اومدى D:
و خوب همون چیزى که به اون گفتم به تو هم میگم:" با این که این پست یکم قدیمیه ولى به بیان خوشومدى  :))"

واقعا معلوم میشه که خیلى اصرار کردى به خواهرت ، مخصوصا نظرت رو که دیدم کاملا مطمئن شدم  D:
من فک کنم یه سالى شد تو بیانم ولی اینقدر پست مدارم -_-
خلاصه خوش باشى  :)
ممنون :)
سلام 

برای ادیت قالب خود به صورت کاملا رایگان پاسخ دهید

ادیت شامل: رنگ هدر لوگو فونت و... میباشد 

و همچنین میتوانید با مراجعه به وبلاگ ما و دنبال کردن ما از جدید ترین قالب ها مطع شوید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan