گنجه شیرینی

منم و خودم و جهانم

بدبختی عظما

تلگراممو بستم.

برای دسترسی

احتمالن شبا اس ام اسای گوشیمو چک کنم.

اینجام هس دیگه ^_^

اما به نظرم به جای واکنش قهری نسبت به تلگرام و به طول کل تکنولوژی آن را مدیریت باید کرد!
کنکور دارم اخه T_T وگرنه من مخالف اصلی واکنش قهریم
آها 
پس کار خوبی میکنید 
موفق باشید
ممنون :)
من به خواهرت پیام میدم😂😂😂
اونم میشه، ولی شنبه تا دوشنبه ملایره :)
از وقتی دلیت اکانت کردم خی لی حال بهتری دارم اصلا :)))
ولی خوب دیگه کسی هم بهم اس نمیده :|
من دیلیت اکانت نکردم.
یه سری گروه و کانال داشتم حیف بودن ^_^
عه شمام کنکور دارین ...
امیدوارم بعد کنکور اینجا فعال بشین :)
خودمم امیدوارم، اگه زنده بودم ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan