گنجه شیرینی

منم و خودم و جهانم

ذهن پیچیده

این اقتضای شهرهای صنعتیه که مردم افسرده و دلمرده ای داشته باشه. فقط هم مربوط به اینجا یا الان نیست، همیشه بوده و به نظرم همیشه هم هست.اما به نظرم نباید اینقد باشه، نه اینقدری که توی ادم های اطرافم میبینم و اصلن هم مربوط به یه سری نیست. و نه اینقد که میترسم منم بشم.

حقیقتش دارم کم کم میترسم از اینکه نکنه اینا همه تظاهر باشه به شاد بودن هر چند احساس میکنم که حتی از غمم هم لذت میبرم. ولی میترسم از اینکه حتی خودمم گول زده باشم.

ایکاش انقد ذهن پیچیده ای نداشتیم.

سلام
ای کاش...
وبلاگ خووووووبی داری دوست عزیز
موفق باشی
خوشحال میشم به منم سر بزنی
خیلی هم ممنون. حتما
اگه ذهن ادم انقد ساده بود که میتونستیم بفهمیمش اونوقت انقد احمق بودیم که نمیتونستیم بفهمیمش
قبول ندارم اینو. ساده بودن به معنی زیستی نه. تهش اینکه نتونی خودت رو گول بزنی دیگه.
اتفاقا منم امروز فکر می کردم که افسرده ام ولی خود شاد پنداریم باعث شده که بروز ندم.
اخه من هنوز نمیدونم هستم یا نه :|
به هر حال خواستم خودمو ربط بدم.
ممنون :)
نه اتفاقا جملش خیلی منطقیه .اگه ذهنت نتونه گولت بزنه نمیتونه ازت محافظت کنه
جوابت رو نوشتم ولی خیلی طولانی شد. پستش میکنم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan