گنجه شیرینی

منم و خودم و جهانم

ترس

من تو پینترست اکانت دارم. از این ور تابستون که فیلتر شد دیگه خیلی نمیرم ولی خوب همچنان روزی ده تا ایمیل برام میفرسته. و پیشنهاد میده که فلان عکس رو ممکنه دوست داشته باشی و فلان ادم عکسای باحالی میزاره. 

چیزیکه این وسط مهمه، اینه که من امروز واقعن ترسیدم از اینکه یه ماشین، برنامه یا هرچی چطور اینقد خوب منو میشناسه؟ درسته که خودم این امکان رو بهش دادم ولی بازم انقد منو میشناسه که باعث شه برم سراغ قند شکن. 

و این اصلا ربطی به ترس از هوش مصنوعی و خیانت روباتا به ادما و این چرت و پرتا نداره. تازه استقبالم میکنم ازشون. 

قضیه کاملا شخصی من ادمیم که وقتی یکی باهام حرف میزنه تو چشماش نگا نمیکنم تا نفهمه چی فک میکنم. شاید عجیب باشه ولی من میترسم از اینکه یه نفر دیگه منی که هنوز خودمم کامل نمیشناسمش رو بشناسه.

اگه میخوای کسی نشناست دهنتو بسته نگه دار.:))به وضوح حرف زدن اطلاعات بیشتری از چشمات دست ما داده:)))))
من لزومن اون چیزی رو که فک میکنم نمیگم. من اون چیزی رو میگم که فک میکنم باید بگم.
مری راس میگه...  حرف زدن که بیشتر از نگا کردن به آدما اطلاعات میده   
تازه ان خیلیم چیز ترسناکی نیستا
حرفتون درسته ولی مشکلش اینه من روی حرف زدنم کنترل دارم :)

فیلم Ex Machina (2015) BluRay 720pدر این رابطه ببین
پسره میره رباترو آزمایش کنه رباته اونو  وسیله ی فرار میکنه.
داری؟
بدیش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan