گنجه شیرینی

منم و خودم و جهانم

طلب دعا دارم

میخواستم بگم که مادربزرگم 7 ساعته تو اتاق عمله و براش دعا کنین.

که زنگ زدن گفتن عمل تموم شده.

ولی هنوز هم دعا کنین.

چقد سخته

مهدیه مهدیه مهدیه مهدیه مهدیه مهدیه مهدیه مهدیه مهدیه مهدیه مهدیه مهدیههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
خودت هر چی فحش بلدی نثار روح مبارکت کن 
من به درک چرا گذاشتی برای الوندی بریزیم 
من می تونم هضم کنم ولی الوندی بچه مثبت چه حالی میشه.
من بهت گفتم :|
اگه طوریش شده بود خونش گردن خودته :)
مهدیه من تجربشو دارم واقعن سخته    
اایشالا هر چه زودتر خوب بشن
ایشالا
اولا من نمی دونستم چیه تو که می دونستی نباید یه حرکت بزنی
من هیچ مسئولیتیی قبول نمی کنم
اینا تموم شد چند تالینک دیگه بفرس یکی شونم خرابه
من گفتم بهت. احتمالن بعد از دیدن 3 ثانیه حذفش کرده. همچنان میگم من مسئولیتی ندارم :|
ماشالا سرعت عمل :)
باوشه :)
پنجشنبه ۱ بهمن ۹۴ , ۲۳:۰۴ مــــــــ. یــ.مــ
ان شإ الله سلامتیشون رو هرچه زودتر بدست بیارن مادر بزرگا نعمتن:)
خدا کنه. هر چی زودتر بهتر.
سلام
قالب وبتون خیلی پر انرژیه :)
انشاا... مادربزرگتون زودی حالشون خوب میشه و از نعمت وجودش بیشتر بهره مند میشید... من که مامان بزرگ ندارم :'(
انشاالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan